sobota, 1 lutego 2014

       Zimowo, ale nie u nas. Słoneczko przygrzewa, a na moim termometrze 10 stopni w cieniu. Uwielbiam taką zimę.                                               Dla tych co tęsknią za śniegiem-śniegowe bombki i Enya.


          Bardzo podoba mi się ten teledysk i trochę inspirował mnie przy pracy. A efekty jak widać poniżej.



      Pasta strukturalna, papier ryżowy z motywem i trochę bituminy. Chodziło mi po głowie popapranie pasty bituminą,                                                ale się nie odważyłam i posypałam tylko brokatam.


Śniegowa rodzinka z motywem serwetkowym i domalowanym tłem.


Bombki są dwustronne.







       A teraz złocenia. Chciałam, żeby wyglądały na stare, jak z kuferka babuni. Chyba się udało.Teraz  muszę zrobić stary kuferek.                      
                                                       
                                   













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jak zostawisz ślad ...