czwartek, 30 stycznia 2014

            Dzisiaj kolej na lampiony bo zdjęcia bombek nie wyszły najlepiej i są do powtórki..Przed świętami                            zrobiłam trzy.Tym razem bez papieru ryżowego - szkło, serwetka, pasta strukturalna. Środkowy zostawiłam                                             sobie. Jest przetarty bituminą, co daje bardzo ciepły blask świecy.



     Przed poprzednimi świętami poszalałam i naprodukowałam tego sporo.Byłam świeżo po podstawowym kursie decoupage i z pasją ćwiczyłam przyklejanie serwetek. Efekt był różny, ale zostały mi tylko zdjęcia- niektóre robione w pracy ,bo tam chwaliłam się najczęściej.


Jakość zdjęć jest dyskusyjna, ale jak je robiłam to nie wiedziałam, że będę miała bloga.



  

1 komentarz:

Miło mi będzie, jak zostawisz ślad ...