poniedziałek, 19 grudnia 2016

                                         Od połowy listopada do Bożego Narodzenia najpiękniejsze wiedeńskie place przemienią się w czarujące jarmarki bożonarodzeniowe. A dzięki zapachowi bożonarodzeniowych wypieków oraz gorącego ponczu zapanuje przedświąteczna atmosfera.

Jarmark bożonarodzeniowy w wiedeńskim Belwederze .









                                              Polski akcent - ceramika bolesławiecka





                    Art Advent na Placu Karlsplatz - ten mi się nie podobał, mało artystyczny, mało świąteczny i tłum ludzi.Myślę, że nasze polskie jarmarki są bardziej klimatyczne i mają więcej do zaoferowania. Ja z wiedeńskich jestem wyleczona i trudno mi zrozumieć sens organizowania kilkunastogodzinnych specjalnych wycieczek autokarowych na tą imprezę.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jak zostawisz ślad ...