niedziela, 3 sierpnia 2014

                                       Inna wersja życia czyli bliżej natury. Powrót do szarej rzeczywistości  może być niekiedy  bolesny. Zwłaszcza, jeżeli się wraca do dawno nie sprzątanego mieszkania, i gdy wcześniej miało się dużo zielonej przestrzeni oraz całą masę wolnego czasu. Na spacery, na lekturkę, na rozwijanie hobby i leniuchowanie. Czas płynął też jakby wolniej. Kilka migawek z tego nicnierobienia,


                                                      Stacje drogi krzyżowej w lesie.

                                                   

                                                      Bukiet ze spacerowych kwiatów.



                                                    Dzikie fiołki alpejskie przy leśnej drodze.





                                  Pachnący groszek rośnie sobie w lesie, a w ogrodzie rosnąć nie chciał.



                                           Groszek się nie udał, ale inne roślinki mają się dobrze.






                                                       Zaprzyjażnione czworonogi u sąsiadów.




   Widoki z okna.


                                       

                                                   I nie tak żebym zupełnie nic nie robiła.


                     Uratowałam ten stolik przed wyrzuceniem. Był w strasznym stanie. Przeszlifowałam z pomocą Grzegorza, Podmalowałam rozcieńczoną farbą, polakierowałam na mat i mam stolik do decoupage.


              Piekłam Grzegorzowi ciasta przeróżne- smakowały znacznie lepiej niż wyglądały.


          I mogłam się panoszyć w jego warsztacie, ale o ażurowych pisankach za kilka miesięcy.




Jak już wysprzątam mieszkanie, to wypróbuję ten nowy stolik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jak zostawisz ślad ...